Nu ook inzage in het ouderprofiel!

Met de laatste update van Ziber Team is het nu mogelijk om het profiel van een ouder te bekijken.

Het ouderprofiel

In de Kwieb ouderapp kan een ouder zijn eigen privacyinstellingen beheren en persoonlijke gegevens invoeren, zoals e-mailadres, telefoonnummer en adres. De ouder kan bepalen welke andere ouders uit de groep of van de hele school deze gegevens mogen inzien. In Ziber Team heeft u nu ook toegang tot het ouderprofiel en kunt de door de ouders ingevoerde gegevens inzien.

Bovendien kunt u nu als beheerder van Ziber Team de voorkeurstaal van de ouder wijzigen, wat handig kan zijn als de ouder per ongeluk de verkeerde taal heeft ingesteld.

Eenvoudig de ouder contacten

Het ouderprofiel is te vinden in Ziber Team onder het leerlingenbeheer. Door op een leerling te tikken, kunt u zien welke ouders of verzorgers aan het kind zijn gekoppeld. Vanuit het ouderprofiel kunt u ook eenvoudig contact opnemen met de ouder via telefoon, Topics (chat) of e-mail.

ouderprofiel ouderprofiel