ESIS Instructiegroepen importeren in Ziber

Ziber heeft een nieuwe functie toegevoegd waarmee u bij het synchroniseren van Esis (leerlingvolgsysteem) kunt kiezen of u wel of niet de instructiegroepen wilt importeren. Dit kan handig zijn als u de groepen wilt gebruiken als hulpmiddel voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben op specifieke gebieden. Via de Kwieb ouderapp kunt u de ouders van leerlingen, gekoppeld aan een instructiegroep, eenvoudig bereiken door deze groepen mee te nemen in uw import naar Ziber.

Hoe werkt het
Voorheen stond deze functie altijd aan bij Ziber en werden deze groepen standaard meegenomen in de import. Met de laatste update is het ook mogelijk om deze functie uit te zetten. Voor nieuwe scholen zal deze functie standaard uitstaan. Als u de functie wilt gebruiken, kunt u deze handmatig aanzetten.

esis esis