Nieuwe Ziber Education website voor De Verrekijker Den Helder

Team4school rond tweede Verrekijker af

De Verrekijker in Julianadorp en De Verrekijker in Den Helder zijn aan elkaar verbonden. Twee scholen die elk uniek zijn en toch ook weer één. In de vormgeving van de sites komt dat mooi naar voren. Ze hebben elk hun eigen logo en kleuren maar delen de vormgeving in communicatie uitingen zoals al eerder te zien was in de door Team4school ontworpen kaartenwaaiers© en nu dus ook de Ziber Education® Website. Beide scholen maken uiteraard gebruik van de Ouderapp Kwieb. En de tv schermen in de gebouwen komen hierna aan de beurt.

De website van De Verrekijker in Julianadorp beet het spits af en nu is dan ook de site voor Den Helder gelanceerd. Bekijk zelf deze unieke twee-eenheid en ontdek de verschillen. Een mooie samenwerking met twee prachtige scholen met een frisse kijk op basisonderwijs. Een mooi avontuur dat we samen zijn aangegaan en steeds meer vorm geven. Met dank aan Jamila Helstone en haar team.

de website is te vinden onder www.verrekijker-denhelder.nl (http://www.verrekijker-denhelder.nl)

Verrekijker-DH-website-nieuws Verrekijker-DH-website-nieuws