Nieuwe website voor Basisschool Creilerwoud uit Kreileroord

Samen met Kwieb een sterk duo in het Wieringse dorp!

Basisschool Creilerwoud, een kleine school met 40 leerlingen, heeft een grootse nieuwe website gekregen. De school werkte al met ouder-app Kwieb. In Kreileroord wonen veel hard werkende ouders die uit verschillende delen van Europa komen. Omdat Kwieb goed haar talen spreekt was zij een welkome gast in het dorp en op de school. Het is ook handig voor onze NT2 lessen op school. Het maakt de drempel weer een stuk lager volgens Harry Toebes directeur van het Creilerwoud.

Website
Nu is de set dus uitgebreid met een bijpassende nieuwe Ziber website, helemaal maatwerk gemaakt door Team4School voor het Creilerwoud. En omdat Team4School afrekent met een vast bedrag per leerling is zo’n supersite ook voor een hele kleine school bereikbaar!

Creilerwoud-website-nieuws Creilerwoud-website-nieuws