Ouders starten Topic met meer teamleden

Vanaf nu kunnen ouders tot 3 teamleden selecteren om een Topic mee te starten! Dit kan handig zijn wanneer bijvoorbeeld de ouder met beide leerkrachten van het kind wil praten of wanneer het belangrijk is dat bijvoorbeeld een intern begeleider aan het gesprek deelneemt.

Maximaal 3 teamleden

Om te voorkomen dat er onnodig grote groepsgesprekken worden gestart door ouders is er gekozen dat een ouder met maximaal 3 (school)teamleden een groepsgesprek kan starten. De ouder kan bij het aanmaken van een gesprek teamleden selecteren uit zowel de groep van het eigen kind als van het hele schoolteam. Hierbij zijn uiteraard teamleden die de Topic-functie hebben uitgezet niet te selecteren door ouders.

Leerkracht houdt regie

Mocht het toch nodig zijn dat er meer mensen deelnemen aan het gesprek, dan kan het teamlid dit beheren. Het teamlid kan het aantal deelnemers aan de Topic namelijk uitbreiden via Gnap. Hierbij kunnen zowel teamleden als ouders onbeperkt worden toegevoegd.

Meerdere teamleden Meerdere teamleden